سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمدحسین حق جو

حوزه/ مجلس ولایی، مجلسی است که مبانی ولایت فقیه را قبول داشته و برای اجرای منویات رهبر انقلاب تلاش کند نه این که نظر خود را بر نظر ایشان برتر بداند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین حق‌جو  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد اصلح از سوی مردم، گفت:نماینده تاثیرگذار و موفق کسی است که همه تلاشش را برای رشد کشور در مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجرای مصوبات و قوانین و بکارگیری دولت برای اجرای قوانین هزینه کند.

این کارشناس حوزوی ادامه داد: نماینده ولایی کسی است که بین المللی فکر کند و همه توان و ذهن و فکرش را برای اقتدار نظام و برون از مشکلات مردم درجامعه مصروف و خرج کند.

وی بیان داشت: اگر در موردی کمیسیونی برگزار می شود، نماینده مفید و اثرگذار برای حضور در کمیسیون مثلا اقتصاد، باید دارای فکر و اندیشه و برنامه باشد و این گونه نباشد بود و نبودش هیچ تفاوتی در کمیسیون و یا حتی در مجلس نداشته باشد، همچنان که بعضی از نمایندگان این گونه اند.

این مشاور تربیتی افزود: نماینده مردم باید، برای رشد کشور طرح و برنامه داشته باشد و در مقابل برنامه های جبهه استکبار شانه خالی نکند؛ واین نماینده مقاوم است و برای ضربه زدن به فتنه و دسیسه دشمنان طرح و نظریه مناسب ارائه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حق جو گفت: امروز اجرای برنامه و تبیین مبانی دینی و ارزشی امام خامنه ای، یکی از رسالت های نمایندگان است.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: مجلس ولایی، مجلسی است که مبانی ولایت فقیه را قبول داشته و برای اجرای منویات رهبر انقلاب تلاش کند نه این که نظر خود را بر نظر ایشان برتر بداند.

وی بیان داشت: در همین رابطه یعنی برای رشد کشور و ارائه طرح در موضوعات مختلف لازم است اتاق فکری از سوی نمایندگان متخصص در مجلس شکل گیرد تا زمینه ای برای فعالیت جدی تر ایجاد شود.

این مشاور تربیتی با بیان این که منتخبین مردم برای حضور در مجلس لازم است این فرصت را برای اعتماد سازی مردم بکار گیرند، اظهار داشت: در این انتخابات مردم با همه مشکلات آمدند و پای نظام ایستادند و این مسئله مهمی است و لازم است نمایندگان انقلابی با عملکرد درست و صحیح خود کاری کنند که  مردم اعتمادشان به نظام و مسئولین بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین حق جو گفت: یکی از کارهایی که منتخبین مردم می توانند در مجلس انجام دهند، بازشناسایی آسیب های گذشته و تقویت آنها برای ادامه کار است.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: قطعا با برنامه ریزی بهتر می توان کشور را از هر لحاظ رشد داد و سبب شکوفایی شد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha