جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام برقراری

حوزه/ امام جمعه ملایر گفت: نمایندگان باید در این چهار سال اصلحیت خود را به منصه ظهور بگذارند و نشان بدهند که مردم در انتخاب خود اشتباه نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان ضمن تقدیر از حضور مردم با وجود تبلیغات گسترده دشمن علیه انتخابات مجلس یازدهم که دست به دامن بیماری کرونا شدند، اظهار کرد: خوشبختانه غالب منتخبان مجلس یازدهم جزء نیروهای انقلابی هستند که پرچم جمهوری اسلامی را در انتخابات بلند کردند و مردم به دعوت آنها پاسخ گفتند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود مجلس یازدهم مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشد و شاخصه‌هایی که رهبر انقلاب بیان کردند شامل انقلابی بودن، شجاع و متدین بودن و دغدغه اقتصاد و فرهنگ مردم را داشتن در منتخبان مردم در مجلس یازدهم به خوبی به چشم می‌خورد.

حجت‌الاسلام برقراری عنوان کرد: براساس آیات الهی، قرآن کریم چند شاخصه را برای نماینده در تراز معرفی می کند که  قوی بودن یکی از شاخصه‌های قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه نماینده باید قوی از لحاظ طراحی، برنامه‌ریزی و پیگیری برای اجرای قانون باشد، اضافه کرد: امین بودن شاخصه دیگری است که در قرآن کریم به چشم‌می‌خورد که اسرار نظام در اختیار دشمن قرار داده نشود و از بیت‌المال حفظ و نگهداری کنند.

امام جمعه ملایر ابراز کرد: نمایندگان مجلس باید امین و صادق مردم و نظام جمهوری اسلامی و حافظ رسالت سنگین نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس یازهم باید شبانه‌روزی تلاش کنند، گفت: ما به نیروهای جهادی در مجلس شورای اسلامی نیاز داریم که شبانه روز تلاش کنند که مشکلات مردم را باقانونگذاری صحیح مرتفع کنند.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به اینکه براساس قرآن کریم نمایندگان باید جزء باتقواترین مردم باشند، خاطرنشان کرد: مردم به زعم خودشان اصلح را انتخاب کرده‌اند، از این رو نمایندگان باید در این چهار سال اصلحیت خود را به منصه ظهور بگذارند و نشان بدهند که مردم در انتخاب خود اشتباه نکرده‌اند.

وی تشریح کرد: نمایندگان مجلس دلسوز و ساده زیست باشند که الگوی عملی برای نمایندگان مجلس رهبر انقلاب هستند و مرام، تفکر و سیره زندگی ایشان به راستی که بهترین الگو است.

امام جمعه ملایر بیان کرد: در گام دوم انقلاب در عرصه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی سبک زندگی اسلامی  بسیار تأکید شده که نمایندگان مجلس باید مصداق عینی از سبک زندگی اسلامی ایرانی را در زندگی فردی و اجتماعی خود به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: ترجمان بیانیه گام دوم انقلاب وصیت‌نامه شهید قاسم سلیمانی است که ایشان نظام جمهوری اسلامی را به عنوان حرم معرفی می‌کند که اگر جمهوری اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوریت آن حفظ شود در حقیقت عزت این حرم حفظ می‌شود که در این صورت حرم نبوی، ابراهیمی و ملت حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha