شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دشمنان، بیماری کرونا را به دستاویزی برای تشدید فشارهای سیاسی بر ایران تبدیل کرده اند تا حدی که رسانه های معاند کانون اصلی این بیماری یعنی چین را فراموش کرده اند و تنها به وضعیت داخل ایران می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان بهداشتی و درمانی شهرستان بیجار، اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد شیوع بیماری ویروسی کرونا در آسیا هستیم که زمزمه های این بیماری در کشور نیز به گوش می رسد.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: این بیماری ویروسی و در کنار آن علل ایجاد، شیوع و ... برای همه ما در این برهه تاریخی، بسیار حساس و قابل توجه است.

وی بیان کرد: بیماری کرونا بنا بر نظر پزشکان و متخصصان همانند یک سرماخوردگی است ولی هجمه های تبلیغی آن همچون یک غده سرطانی جامعه را در برگرفته است.

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: بی شک این بیماری سخت تر از اپیدمی های دیگر نیست و دیر یا زود پادزهر درست آن شناخته می شود ولی بحثی که در این میان باید بدان توجه کنیم، توجه و تمرکز رسانه های غربی بر روی این بیماری در ایران است.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دشمنان بیماری کرونا را به دستاویزی برای تشدید فشارهای سیاسی بر ایران تبدیل کرده اند تا به حدی که رسانه های معاند کانون اصلی این بیماری یعنی چین را فراموش کرده اند و تنها به وضعیت داخل ایران می پردازند.

وی عنوان کرد: نگاه سیاسی غربی ها به کرونا در ایران به خوبی مؤید این امر است که در آخرین روزهای سال ۹۸ هیچ دستاویزی برای آنان برای به تعطیلی کشاندن کشور بهتر از کرونا نیست.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از همه پزشکان، پرستاران و کسانی که در این مدت در مقابل این بیماری قرار گرفته اند، وقت و حتی جان خود را برای پیشگیری از این امر انجام داده اند به نمایندگی از ملت و مردم استان کردستان و بیجار تقدیر و تشکر می کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha