سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اداره تبلیغات فارس

حوزه/ منتخبان مردم کلانشهر شیراز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، منتخبان مردم کلانشهر شیراز در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز از اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس بازدید کردند.

نجابت، پاک فطرت، عزیزی و قادری چهار منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس با حجت الاسلام محمدصادق مهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در ابتدای این نشست با قدردانی از حضور باشکوه مردم استان فارس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: ضرورت این نشست بیان دغدغه ها و رویکردهای جدید سازمان تبلیغات اسلامی با منتخبان مردم است که نقشی تعیین کننده در قوه مقننه دارند.

وی در ادامه افزود: تبیین رویکردهای جدید، آشناکردن منتخبان مردم با سرفصل های جدید سازمان تبلیغات اسلامی، نقش تأثیرگذار و مردمی بودن اداره تبلیغات و همچنین تبیین نقش و جایگاه همه مجموعه های آن برای منتخبان مردم را از مهم ترین ضرورت های تشکیل این نشست می دانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: استان فارس با وجود داشتن ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی می تواند از این ظرفیت ارزشمند برای پیشبرد و تصمیم گیری های امور فرهنگی و مذهبی استان فارس در سطح کشور استفاده کند.

وی در پایان از منتخبان مردم در کلانشهر شیراز که تبلیغات اسلامی استان را به عنوان نخستین اداره برای پیشبرد و پیگیری امور انتخاب کردند تشکر کرد.

در ادامه این نشست علیرضا پاک فطرت، شهردار سابق شیراز و منتخب این دوره از مجلس شورای اسلامی در این شهر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ارکان نظام است و انصافا در یک نبرد نابرابر در مقابل هجمه های همه جانبه دشمنان عملکرد خوبی داشته است.

پاک فطرت افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید نسبت به اعتبارات فرهنگی سایر دستگاه ها حساس باشد و مطالبه گری کند.

قادری دیگر منتخب مردم شیراز نیز عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید خدمات آموزشی خود را به صورت آنلاین به مبلغان اقصی نقاط استان برساند.

وی در ادامه گفت: یکی از وظایف مجلس و دستگاه های اجرایی را تأمین زیرساخت های فرهنگی نظیر مساجد، خانه های عالم و غیره می دانم.

همچنین عزیزی دیگر منتخب مردم شیراز با تأکید بر اهمیت و نقش مساجد و روحانیت در تمدن سازی اسلامی، بیان داشت: آمادگی کامل برای بررسی دیدگاه ها، طرح ها و پیشنهادات کارشناسی سازمان تبلیغات اسلامی در مجلس شورای اسلامی از سوی منتخبان مردم شیراز و استان فارس وجود دارد.

در پایان این نشست روح الله نجابت، منتخب مردم کلانشهر شیراز با تأکید بر پررنگ شدن نقش نظارتی نمایندگان و پرهیز از دخالت در انتصابات استانی آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha