چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پرچم ایران

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: تا زمانی که جمهوری اسلامی وجود دارد، عداوت دشمنان نیز پابرجاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیدجمال حسینی، عصر امروز در نشست جمعی از روحانیون و طلاب شهرستان کامیاران اظهار داشت: انتخابات امسال علیرغم تمام سمپاشی های دشمنان خارجی و داخلی با سلامت و آرامش خاصی برگزار گردید که این روز را باید یوم الله دیگری در تاریخ این کشور دانست.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: نباید از این موضوع غافل باشیم تا زمانی که جمهوری اسلامی وجود دارد، عداوت دشمنان نیز پابرجاست.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: دشمنان انقلاب به هر بهانه ای دنبال تضعیف و براندازی هستند و برای رسیدن به این هدف شیطانی از عوامل داخلی و خارجی خود بیشترین بهره را می برند.

وی، ایجاد چند صدایی در بین قشر روحانی و طلبه را یکی از برنامه های قدیمی دول استکباری علیه اسلام و این نظام عنوان کرد و افزود: از زمانی که شیعه انگلیسی مطرح گردید، ایجاد چند صدایی در حوزه های علمیه ایران نیز در دستور کار دشمنان به ویژه استکبار قرار گرفت و سالیان سال است که این پروژه توسط دشمنان دنبال می شود.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روحانی و طلبه همانگونه که از نامش هویداست باید در مسیر اسلام و شرع حرکت و تلاش کند و اجازه ندهد که وقت و زمانش در مسیر جریان های سیاسی هزینه شود.

وی تصریح کرد: البته روحانی باید اهل سیاست باشد و در این حوزه مطلع و آگاه باشد و منظور کلام بنده این است که طلبه و روحانی سیاسی باشد ولی سیاست زده نباشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: روحانیون باید بتوانند که مسائل سیاسی را برای نسل های جوان تبیین کنند و سیاسی بودن با سیاست زدگی را از هم به خوبی تفکیک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha