پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ثبت نام حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) از آغاز ثبت نام آزمون ورودی مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: پذیرش در سطح یک حوزه از روز ۳ اسفند ماه آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ماه سال بعد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام علی دلدار، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، گفت: در حال حاضر پنج پایه تحصیلی این مدرسه تکمیل شده و طلاب تنها در سطح یک در این مدرسه تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: در این مدرسه تعداد ۷۰ طلبه در حال تحصیل هستند و ۱۰ استاد نیز به صورت تمام وقت و پاره وقت در مدرسه فعالیت می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) از آغاز ثبت نام آزمون ورودی مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و تصریح کرد: پذیرش در سطح یک حوزه علمیه از روز ۳ اسفندماه آغاز شده و تا ۳۱ فروردین سال بعد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به اینکه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر می توانند در آزمون ورودی حوزه ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه آزمون ورودی از ثبت نام شوندگان گرفته می شود و کسانی که بتوانند حد نصاب لازم را کسب کنند بعد از گزینش پذیرش خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند خاطرنشان کرد: این مدرسه در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فعالیت دارد و نشست‌های علمی، گرامیداشت تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و فرهنگ شهدا از جمله فعالیت‌های مدرسه است.

وی ادامه داد: برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم و بالاتر که در این مدرسه درس می خوانند یک دوره ۵ ساله تمام وقت برگزار می شود که ۵ پایه تحصیلی از حوزه را شامل می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) به نحوه ثبت نام برای شرکت در آزمون پذیرش مدرسه اشاره و عنوان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری از طریق نشانی www.hozehkh.com ، همچنین از طریق سامانه پذیرش اقدام کنند.

حجت الاسلام دلدار در پایان گفت: برای شرکت در ثبت نام و آزمون ورودی محدودیتی نداریم ولی جهت ثبت نام، تنها ۲۰ نفر اولی که حد نصاب نمره قبولی  کسب کرده و آزمون گزینش را بهتر از بقیه داده باشند، پذیرش می شوند.

انتهای پیام/ ۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha