جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ستاد

حوزه/ دبیر ستاد امر معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: بی تفاوتی و عدم احساس مسئولیت و بی خیالی مردم در جامعه نسبت به مسائل مهم پیرامون خود آن جامعه را به سمت رکود و ناامیدی سوق می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو حوزه فرهنگ و هنر مؤثر است و موفقیت در این دو حوزه نشانگر فعالیت های اثربخش در جامعه و سمت دهی به هدایت و تعالیم اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حرکت به سوی فرهنگ اسلامی ما در حال تلاش و تزریق این فرهنگ به جامعه هستیم، ادامه داد: دشمن به دنبال دوری مردم از فرهنگ اسلامی و دین است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ادامه داد: دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر اساس و پایه فعالیت های اجتماعی است؛ اگر این دو فریضه نهادینه شود سبب حفظ اجتماع از خطر اضمحلال و انحراف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی خاطرنشان کرد: این دو فریضه الهی دریای در مقابل قطره است، حتی از جهاد در راه خدا بالاتر است چون همان جهاد نیز بواسطه امر به معروف و نهی از منکر اقامه می شود.

وی افزود: بی تفاوتی و عدم احساس مسئولیت و بی خیالی مردم در جامعه نسبت به مسائل مهم پیرامون خود آن جامعه را به سمت رکود و ناامیدی سوق می دهد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: مطالبه گری مردم موجب رشد و تعالی و پیشرفت جامعه خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha