پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار و روبروسی مردم همدان با سادات در امامزاده عبدالله

حوزه / معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سطح استان، این اماکن به صورت مرتب و ویژه ضدعفونی می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره با تمهیدات این اداره کل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سطح استان، این اماکن به صورت مرتب و ویژه ضدعفونی می‌شوند.

وی تصریح کرد: تمامی سطوح در معرض تماس عمومی از جمله، دستگیره‌ها و درب‌های ورودی، مهرها، کتابخانه‌ها و چادرها به صورت دائمی و به صورت تخصصی ضدعفونی خواهند شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه قرار شده است تا در صورت امکان ماسک و ژل ضد عفونی کننده به صورت رایگان در بین زائران توزیع شود، افزود: بنا بر دستور مدیر کل سازمان و مراقبت از شیوع این ویروس، از توزیع هر گونه نذورات که فاقد بسته بندی است تا اطلاع ثانوی، در بقاع متبرکه و مذهبی جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اهمیت آگاه سازی وضعیت موجود در سطح جامعه، ابراز داشت: نصب بنر و استفاده از تبلیغات محیطی در این اماکن، یکی از اقداماتی است که در مسیر آگاهی بخشی عمومی و جلوگیری از انتشار این بیماری، توسط اداره اوقاف صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان تأکید کرد: به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا، قرائت دعاها و مراسمات مذهبی نیز تا اطلاع ثانوی در برخی از این اماکن برگزار نمی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha