شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدمات بهداشتی حرم کریمه اهل‌بیت(س)

حوزه/ مدیریت حرم مطهر به تشریح فعالیت‌های پیشگیرانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا پرداخت و گفت: بخش‌های مختلف حرم مطهر ضدعفونی شده است.

به گزارش  خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف عبدی در گفت و گویی درباره فعالیت های مدیریت حرم در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: بلافاصله بعد از اعلام رسمی شیوع بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت، طی جلسه ای با معاون اجرایی و مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس، اقدامات پیشگیرانه از اول اسفند ماه جاری در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها  آغاز شد.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه(س)، افزود: در این راستا استفاده از راکت جهت بازرسی در ورودی‌های حرم مطهر به جای بازرسی بدنی، اختصاص تیم هایی بهداشتی در هرشیفت کاری جهت ضد عفونی اماکن حرم مطهر، آموزش آموزش کارکنان مسئول در این عرصه، تهیه مواد ضد عفونی زیر نظر کارشناسان بهداشت و درمان و تهیه و توزیع ماسک و دستکش و پد ضد عفونی در بین واحد های مختلف حرم مطهر انجام شده است.

حجت الاسلام  والمسلمین عبدی افزود: ضد عفونی ضریح مطهر، پنجره فولاد، ضریح شبستان حضرت نجمه خاتون(س) و ضریح شبستان حضرت زهرا(س) در دو نوبت صبح و عصر با مواد سانی هایژن و ضد عفونی دیوارها، فرش ها، آسانسورها، سرویس پله ها و تمامی رواق ها و شبستان ها با مواد ضد عفونی ژاول پارت در دو نوبت صبح و عصر از دیگر اقدامات در این عرصه می باشد.

وی با اشاره به ضد عفونی تمامی امانتداری ها و استراحتگاه خدام با مواد ضد عفونی، ادامه داد: از دیگر اقدامات پیشگیرانه در انتشار ویروس کرونا ضد عفونی تمامی کفشداری ها و شماره های آن، آبخوری ها، سرویس های بهداشتی، صندلی های نماز، ویلچرها و ماشین های زائر بر و آسانسورها با مواد ضد عفونی ژاول پارت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha