پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیرحوزه علمیه استان کرمانشاه از تعطیلی مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک حلول ماه رجب المرجب و میلاد باسعادت امام محمد باقر(ع)، اظهار داشت: برای پیشگیری از گسترش «ویروس کرونا» و همچنین اهمیت حفظ سلامت طلاب، کلاس های درس مدارس علمیه استان کرمانشاه تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه طبق روال گذشته در این روزها به فعالیت خواهد ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: تعطیلی مدارس با هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم از طرف مدیریت حوزه های علمیه و هماهنگی با ستاد بحران استان و توصیه های مسئولان بهداشت و سلامت اتخاذ گردید.

مدیرحوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: امتحانات غیرحضوری و... حوزه علمیه کرمانشاه به زمان دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد، موکول شد.

حجت الاسلام ایرانی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت ادامه وضعیت پیش آمده، برای جلوگیری از وقفه علمی آموزشی طلاب، مدیران مدارس با توجه به ابلاغیه های ارسالی از ستاد لازم است با هماهنگی اساتید، دروس حوزوی را به صورت مجازی برگزار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کاربرجدید ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    کرونا ویروس چیه نوشتید مثل عقده ای های غربزده؛ مگر ما زبان نداریم؟ در زبان فارسی مضاف و مضاف الیه را برعکس آن چه شما به تقلید از انگلیسی زبان ها نوشته اید می آورند: ویروس کرونا
    • مهدی زراعتی رخشاندل RO ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
      0 0
      نقد خوب ولی بی ادبانه ای بود
    • میرزایی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
      0 0
      اول از اظهار نظر شما دلشادیم ثانیا اخلاق را رعایت کنید
  • نصرتی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 0
    خدا را شکر که این اخبار و گفتگوها خواننده دارد , وکسی پیدا شد که سخنی بگوید. انشاءالله که این نقد و نظرها ادامه داشته باشد. در مادله های علمی است که اندیشه ها رشد می کند و به کمال می رسد.
  • باقر محسنی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    انصاف این بود نخست از حاجی خواجوی مسئول خبرگزاری و خبرنگار حوزه های علمیه در کرمانشاه تقدیر و تشکر بعمل آورد و سپس هنر او را در ترازوی نقد گذاشت. خبر بعد از بازدید مسئولین خبر قم روی سایت میاد اگر ایراد داشت اصلاح می کردند.