پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه

حوزه/ به دنبال بارش شدید باران در قم و مقابله با سیل احتمالی، جلسه مدیریت حوادث غیرمترقبه با حضور مدیران آستان مقدس، سپاه، شهرداری و فرمانداری در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه مدیریت حوادث غیرمترقبه اطراف حرم مطهر بانوی کرامت امروز صبح با حضور مدیران آستان مقدس، سپاه، شهرداری، فرمانداری و دیگر نهادهای مسئول، در سالن جلسات مدیریت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در این جلسه کلیه تمهیدات جهت جلوگیری از نفوذ آب به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به ویژه صحن جوادالائمه(ع)، صحن صاحب‌الزمان(ع)، پارکینگ آستان مقدس و نقاط حساس به دلیل بارش شدید باران در امروز و روزهای آتی در قم، اندیشیده شد.

همچنین قرار شد کلیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز از قبیل بلوک‌های بتنی(نیوجرسی)، کیسه‌های شن و دیگر تجهیزات و ابزارآلات مربوطه تأمین شود تا هر گونه نفوذ آب به سمت حرم مطهر بانوی کرامت مسدود شود و نیروهای خدمات‌رسان بتوانند با امکانات لازم و کافی اقدامات مقتضی را انجام دهند.

در این جلسه همچنین شناسایی محل‌های نفوذ آب، تعداد نیروهای مورد نیاز برای خدمات‌رسانی و امداد، ساعت حضور نیروها در محل بحران و رفت و آمد و اسکان موقت نیروها مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha