جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دومین گردهمایی نقشه راه انقلاب در مدرسه علمیه معصومیه

حوزه/ما اساتید و طلاب مدرسه معصومیه سلام الله علیها اعلام می داریم که در انجام هر نوع ماموریت و امدادی که مسئولین امر صلاح بدانند اعم از پرستاری و مراقبت از بیماران، تنظیف و ضدعفونی اماکن، توزیع اقلام و ... آماده و مشتاق به خدمت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مسئولان، اساتید و طلاب مدرسه معصومیه قم، در نامه ای به آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، آمادگی هرگونه خدمات رسانی به بیماران ناشی از ویروس کرونا را اعلام کردند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
(وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً   مائده آیه 32)

حضور مدیر محترم حوزه‌های علمیه
حضرت آیت الله اعرافی دامت برکاته

با عرض سلام و تبریک حلول ماه خدا رجب الأصبّ، و اعیاد بزرگ این ماه با عظمت؛

همانطور که مستحضر هستید طلاب و روحانیون حوزه علمیه در همه بحران‎ها نظیر سیل‎ و زلزله‎های سال جاری و سنوات گذشته، پیش‎قراول امدادرسانی به مردم مومن و شریف ایران بوده‌اند و این مهم را وظیفه‌ای شرعی و توفیقی الهی برای خویش می‎بینند که در شرایط سخت، عاشقانه و با تمام وجود به یاری مردم بشتابند.
در شرایط کنونی نیز که شهر مقدس قم نیازمند همدلی و همکاری بیش از گذشته همه مردم عزیز است، ما اساتید و طلاب مدرسه معصومیه سلام الله علیها اعلام می‌داریم که در انجام هر نوع مأموریت و امداد، که مسئولین امر صلاح بدانند؛ اعم از پرستاری، مراقبت از بیماران، تنظیف و ضدعفونی اماکن، توزیع اقلام و ... آماده و مشتاق به خدمت هستیم.

مستدعی است این آمادگی را به هر صورتی که صلاح می‌دانید به مسؤولین استان قم و متولیان حفظ سلامت و بهداشت این شهر مقدس  اعلام فرمایید.

 امیدواریم إن‌شاءالله به زودی مشکلات رفع گشته و مردم انقلابی قم از این امتحان الهی نیز سربلند بیرون آمده و برگ زرین دیگری به دفتر تاریخ شهر خون و قیام و بصیرت افزوده شود.

مدیریت مدرسه علمیه معصومیه

علی قنواتی
                                   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha