جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاندار یزد

حوزه/ استاندار یزد، تعامل و ارتباط با هیئات مذهبی را برای جامعه سازنده و مثبت خواند و افزود: همواره شنونده نکات و موضوعات مطرح شده از سوی هیأت های مذهبی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  در یزد، محمدعلی طالبی در نشستی با سرپرستان و پیرغلامان هیئات مذهبی یزد در حسینیه مکتب امام یزد با اشاره به نقش هیئات مذهبی در ایجاد همگرایی در جامعه، عنوان کرد: هیأت های مذهبی همواره تقویت کننده سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در سطح جامعه بوده اند.

وی افزود: در اکثر جلسات هیأت های مذهبی استان شرکت کرده ایم و ارتباط و تعامل با هیأت های مذهبی برای جامعه مثبت و سازنده و حرکت در این مسیر جزو افتخارات ما به شمار می رود.

استاندار یزد با بیان این که همواره شنونده نکات و موضوعات مطرح شده از سوی هیأت های مذهبی هستیم، افزود: همواره در صدد هستیم از این نظرها برای اداره بهتر استان استفاده کنیم.

طالبی با تشکر از اقدامات و تعاملات انجام شده از سوی هیأت های مذهبی در مناسبت های مختلف، عنوان کرد: مشارکت در برگزاری همایش پیرغلامان و تشویق مردم برای حضور در انتخابات از جمله برخی اقداماتی است که از سوی هیات های مذهبی انجام شده است.

وی با اشاره به حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی در این جلسه و ارائه نکات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، عنوان کرد: پیگیری مستمر دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha