پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین از افزایش بهره گیری شبکه استانی از طلاب توانمند و با استعداد در زمینه های نویسندگی و اجرا در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین از همکاری حوزه استان در خصوص معرفی مبلغان و روحانیون توانمند برای حضور در برنامه های معارفی صدا و سیما قدردانی کرد.

وی افزود: در گذشته یک عالم دینی اگر می خواست حدیثی را از زبان ائمه معصوم(ع) نقل کند، وسایل ارتباط جمعی و رسانه ای به این گستردگی در اختیار نداشت، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی فرصت بسیار خوبی برای مبلغان دین و متولیان در دسترس است.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: معرفی حوزه علمیه و عملکرد مراکز دینی می تواند مردم را بیش از پیش با حوزه های علمیه آشنا کند و این امر از برنامه های جدی بخش معارف سیمای مرکز قزوین در سال آینده است.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر ارتباط بیش از پیش حوزه علمیه با شبکه استانی مرکز قزوین، عنوان کرد: رسالت مهم رسانه ها ترویج و اشاعه هنجارهای دینی و اصول اخلاقی در جامعه است، لذا روحانیون با توجه به محبوبیتی که بین مردم دارند می توانند صدا وسیما را برای رسیدن به این مطلوب کمک کنند.

وی همچنین از افزایش بهره گیری شبکه استانی مرکز قزوین از طلاب توانمند و با استعداد در زمینه های نویسندگی و اجرا در سال آینده خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha