پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/نشست با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه از مدارس علمیه و نیز شخصیت هایی که از فن آوری های نوین استفاده کرده و با ادامه فعالیت های آموزشی به پویایی حوزه های علمیه در شرایط سخت کمک می کنند تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی امروز با تشکیل جلسه فوق العاده با حضور برخی از معاونین و مدیران  مرکز مدیریت حوزه های علمیه  در خصوص بررسی وضعیت پیرامون بیماری کرونا،‌گفت: حوزه های علمیه تلاش می کنند با نشاط و به شکل فعالانه و با بهره گیری از ظرفیت های آموزش نوین و آموزش های مجازی تهدید های موجود را به فرصت تبدیل کنند.

مدیر حوزه های علمیه با بررسی وضعیت مدارس و سطوح عالی، از مدارس علمیه و نیز شخصیت هایی که از فن آوری های نوین استفاده کرده و با ادامه فعالیت های آموزشی به پویایی حوزه های علمیه در شرایط سخت کمک می کنند تقدیر کرد.

*هرگونه کمک و همکاری طلاب جهادی، با هماهنگی کامل مسئولین دانشگاه علوم پزشکی باشد

وی در ادامه با تقدیر از اعلام آمادگی گروه های جهادی طلاب در کمک به مسئولان آموزشی و بهداشتی استان خاطر نشان ساخت: همه این کمک ها و تلاش های طلاب جهادی که واقعا شایسته تقدیر نیز می باشد باید با هماهنگی کامل دست اندرکاران و مسئولین ذی ربط دردانشگاه علوم پزشکی باشد.

آیت الله اعرافی ابراز داشت: چندین اجلاسیه مهم که در این ایام به خاطر توصیه های پیشگیرانه تعطیل شده است، لازم است بعدا در صورت از بین رفتن تهدیدهای ویروس کرونا،  در فرصت مناسب و به موقع برگزار شود.

خاطر نشان می شود: در پایان این دیدار، معاونین و مدیران حوزه به بیان دغدغه ها و مسائل پیرامون حوادث اخیر در قم و کشور پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha