شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
توزیع

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طرح توزیع بسته های بهداشتی شامل ماسک و محلول ضد عفونی در بین جانبازان و والدین معظم شهدا در استان قم آغار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الا سلام حسن هنرمند گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در استان قم و قرار داشتن جانبازان و والدین شهدا جزء افراد مستعد در ابتلا به این ویروس طرح توزیع بسته های بهداشتی از روز گذشته در منازل ایشان آغاز شده است.

وی ادامه داد: بنا به گفته وزرات بهداشت سنین بالا و افراد دارای بیماریهای قلبی و ریوی احتمال بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند، لذا مراقبت و رعایت بهداشت در بین این عزیزان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حجت الاسلام هنرمند  اضافه کرد: روز گذشته ۷۰ بسته بهداشتی در منازل جانبازان شیمیایی شدید و متوسط توزیع شده و امروز نیز ۱۰۰بسته بهداشتی در بین جانبازان شیمیای و نخاعی توزیع می شود؛ در ادامه این طرح  توزیع ۲۰۰۰ بسته  بهداشتی در منازل والدین شهدا انجام می شود.

وی بیان داشت: خادمان شهدا با وجود بارندگی های شدید روز گذشته و امروز با حضور در سطح شهر بسته های بهداشتی را در بین جانبازان توزیع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم  خاطر نشان کرد: با توجه به این که برای کنترل بیماری، پیشگیری از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و ضرورت ماندن در منزل در امر پیشگیری مورد تاکید است، این طرح ضمن رعایت اصول بهداشتی تاثیر گذار بر کاهش تنش روحی در بین جامعه هدف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha