پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تست کرونا

حوزه/ مدیرکل راه‌آهن جنوب، با اشاره به انجام تست کرونا در ایستگاه‌های راه‌آهن اهواز، گفت: اکیپ‌های نظارتی از دیروز در ایستگاه‌های قطار مستقر و از مسافرانی که وارد استان می‌شوند تست کرونا می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، عبدالکریم درویش زاده، مدیرکل راه‌آهن جنوب، در جمع خبرنگاران، با اشاره به انجام تست کرونا در ایستگاه راه‌آهن اهواز، گفت: اکیپ‌های نظارتی از دیروز در ایستگاه‌های قطار مستقر و از مسافرانی که وارد استان می‌شوند تست کرونا می‌گیرند.

وی افزود: از سه روز پیش، ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، ایستگاه‌ها و داخل قطارها به طور کامل و مستمر انجام شده است.

درویش زاده، با اشاره به استرداد بلیت به‌ویژه بلیت‌های گروهی، گفت: استرداد بلیت‌ها مخصوصاً بلیت‌های گروهی به طور مرتب در حال افزایش بوده و در حال حاضر صندلی خالی زیاد داریم.

وی با بیان اینکه تست کرونا فقط برای مسافرانی انجام شده که از خارج از استان وارد شده‌اند، گفت: به دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده‌ایم که در مبادی خرمشهر، کارون، سربندر، ماهشهر و اندیمشک نیز تمهیدات لازم جهت انجام تست کرونا از مسافران انجام شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Behrang AE ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    0 0
    باسلام،کاشکی برای رانندگان ماشین سنگین هم قانون کنترل کرونامیذاشن،چون فقط کافیه یک راننده آلوده باشه اونوقت توی چندروز چندتا شهرواستان روبیمار میکنه