جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کالاهای بهداشتی و ماسک

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: استناد مردم در برخورد با ویروس کرونا باید براساس محتواها و کلیپ‌های آموزشی و اطلاعات علمی منتشر شده در منابع رسمی وزرات بهداشت و یا دانشگاه های علوم پزشکی باشد.

حجت الاسلام سعید کاظمی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: خواهش ما از مردم این است که حتما به اخبار رسمی منتشر شده توسط وزرات بهداشت توجه کنند.

وی افزود: استناد مردم باید براساس محتواها و کلیپ‌های آموزشی و اطلاعات علمی منتشر شده در منابع رسمی وزرات بهداشت و یا دانشگاه های علوم پزشکی باشد.

حجت الاسلام کاظمی با بیان اینکه ویروس کرونا، یک ویروس جدید است و اطلاعات مطرح شده توسط برخی از افراد چندان دقیق و کافی نیست، اظهار داشت: از آنجایی که این مسأله، یک مسأله ملی است و فرمانده میدان، وزرات بهداشت و با حمایت دولت است، بنابراین از تمام افرادی که می‌توانند در این زمینه کمکی انجام دهند، این درخواست وجود دارد که در راستای رهنمودهای این نهاد حرکت کنند.

وی تصریح کرد: در صورت رعایت مراقبت‌هایی که از طریق مراجع رسمی بیان شده است، می توان از شیوع سریع آن جلوگیری کرد، و اگر شخصی نیز احساس می‌کند که دچار آلودگی شده است، باید سریعا ارتباط خود با دیگران را کاهش دهد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در پایان با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تمام برنامه‌های خود را برای مبارزه با این مشکل و ویروس تدوین کرده است و تمام تمهیدات لازم برای مقابله با آن اندیشیده شده و بخش ها و بیمارستان های مربوط به این ویروس نیز، تجهیر و یا در حال تجهیز هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • hadis IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    واقعاکه چین وامریکابااون دستگاه‌های پیشرفته نتونستن جلوی کروناروبگیرن تاالان به 70کشوررسیدبعدمیگین نگران نباشیدساخت واکسن اینقدرسخته. ایران خودتوثابت کن