یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کرونا ویروس

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: بیماری «کرونا» تأثیرات بسیاری بر وضعیت کنونی منطقه و جهان گذاشته است، ولی در این میان شاهد سوءاستفاده هایی از این موقعیت هستیم تا جایی که این ویروس به ابزار فشار برخی از کشورها بر کشورهای دیگر تبدیل شده است.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: این روزها تمام اخبار رسانه های کشورهای جهان به بیماری «کرونا» اختصاص یافته است.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: این بیماری تأثیرات بسیاری بر وضعیت کنونی منطقه و جهان گذاشته است ولی در این میان شاهد سوءاستفاده هایی از این موقعیت هستیم تا جایی که این ویروس به ابزار فشار برخی از کشورها بر کشورهای دیگر تبدیل شده است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه این بیماری هم به مانند دیگر امراض در جوامع انسانی امری طبیعی است، عنوان کرد: در هفته های اخیر بسیاری از زیرساخت های کشورهای مخالف سیاست های آمریکا و غربی ها در لوا و پوشش این بیماری مورد هجمه های سیاسی قرار گرفته اند.

وی با تقدیر از تلاش پزشکان و پرستاران کشور در مقابله با ویروس و نیز درمان مبتلایان به این بیماری، افزود: خوشبختانه پتانسیل تیم های درمانی در کشور بسیار بالاست و این نقطه امیدی برای همه ما است، ولی با این حال باید آنچه که مراجع ذی‌صلاح اعلام می کنند را رعایت کنیم.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد مثبتی از این بیماری در استان کردستان نداشته ایم، ولی باز هم از مردم می خواهیم که نهایت دقت را داشته باشند و نکات بهداشتی را حتما رعایت کنند تا از این دوره شیوع، آسیبی نبینیم.

ماموستا شیرزادی عنوان کرد: از این رو مردم به تذکرات مسئولان حتما گوش دهند و نیز اینکه از مراکز آموزشی که تعطیلی آنها به احتمال فراوان منتفی می شود، درخواست داریم که نهایت دقت را داشته باشند که این بیماری در استان شیوع پیدا نکند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha