سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دکتر کمال اکبری

حوزه/ دشمن با این نوع فشارهای سیاسی و حتی بهره برداری از ویروس کرونا و استفاده از جنگ رسانه ای به دنبال از بین بردن شیرینی پیروزی انقلابیون در انتخابات است تا بار دیگر با دستاویز قراردادن و فشار ناامیدی به مردم، این شیرینی ها را در کام مردم تلخ کنند.

 کمال اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به موضوع کرونای سیاسی و فشار حداکثری جبهه رسانه های استکباری علیه ایران گفت: این روزها شاهد انتشار ویروسی به نام کرونا در دنیا و ایران اسلامی هستیم و همین مسئله دستاویز سیاسی برای کشورهایی چون امریکا و متحدانش علیه ایران اسلامی شده و همه توانشان را برای فشار سیاسی و روانی رسانه ای متمرکز بکارگرفته اند.

عضو هئیت علمی دانشگاه صدا و سیما گفت: این مسئله نشان دهنده این است یکی از برنامه هایی که به صورت متمرکز رسانه ای به دنبال آن هستند، ایجاد جو ناامیدی در بین مردم ایران اسلامی و نهایتا و بحران و نارضایتی عمومی است.

این محقق افزود: این مسئله زمانی جالب می شود که جبهه استکبار با اقدام سلسله برنامه های فشار اقتصادی و ایجاد نارضایی در بین مردم و نهایتا اغتشاش از آبان ماه سال گذشته نتواسته به اهداف خود برسد.

این پژوهشگر عنوان کرد: دشمنان به دنبال این بودند که با تحت شعاع قرار دادن پیروزی ایران درمنطقه بین الملل، جنگ و آشوب را به درون کشور بکشانند ولی با بصیرت افزایی امام خامنه ای و هوشیاری مردم فتنه های اخیر خنثی شده است.

وی اظهارداشت: اما بار دیگر دست آستین جبهه استکبار از مسیر دیگر به نام کرونای سیاسی بیرون آمده و با عَلم قرار دادن و جو رسانه ای، به دنبال تحقق همان برنامه های گذشته می باشد، این مسئله زمانی تشدید شد و قوت بیشتری به خود گرفت که مردم ایران اسلامی با حضور چشم گیر در انتخابات اخیر و انتخاب افراد انقلابی و اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی، نشان دادند با نظام، انقلاب و رهبری امید بسته و پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

 اکبری گفت: دشمن با این نوع فشارهای سیاسی و حتی بهره برداری از ویروس کرونا و استفاده از جنگ رسانه ای به دنبال از بین بردن شیرینی پیروزی انقلابیون در انتخابات است تا بار دیگر با دستاویز قراردادن و فشار ناامیدی به مردم، این شیرینی ها را در کام مردم تلخ کنند.

عضو هئیت علمی دانشگاه صدا و سیما گفت: امروز مردم، رسانه داخلی، صاحبان فضای مجازی، دانشگاها و مسئولین نباید در مقابل این ابزار سیاسی دشمن بیکار و بی تفاوت نشسته و نظاره گر باشند و هر دستگاهی باید وارد عمل و اقدام به اطلاع رسانی درست در مقابله با دشمن کند.

این محقق افزود: رسانه های بیداری و شنیداری و صاحبان رسانه باید بیم امید را در دل مردم زنده نگاه داشته و مردم را به فردای بهتر امیدواری دهند.

این پژوهشگر عنوان کرد: هدف دشمن از بین بردن روحیه امید و مأیوس کردن است و برای رسیدن به اهداف خود روزی اقتصاد و روزی هم ویروس کرونا را ابزار کار خود قرار می دهد و تا دشمن است این مسئله هم ادامه خواهد داشت و قطعا فردا هم باید منتظر موضوع دیگر بود.

 اکبری گفت: اگر هم امروز قم وحوزه علمیه قم مورد هدف قرار گرفته چون آنها می دانند انقلاب اسلامی ایران از قم و حوزه علمیه قم شروع شده و تداوم پیدا کرده است و برای همین همه تلاش ها برای ضربه زدن به این شهر و حوزه مقدس بکار گرفته شده است.

عضو هئیت علمی دانشگاه صدا و سیما گفت: امروز قم پایتخت مرکز فکری و تئوری ونظریه پردازی جهان اسلام به شمارمی رود و همه چیز از قم به سایر کشورهای مخابره می شود و این مسئله برای استکبار جهانی قابل تحمل نیست.

این محقق افزود: امروز مهمترین مسئله در انقلاب بحث ارزشهای دینی است و این احیاء این مسئله دستاورد مهم برای حوزه علمیه قم بوده و اگر این روزها شاهد هجمه علیه قم و حوزه علمیه قم هستیم برای زدن این امر مهم است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • TR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    پیدات میکنیم