چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کرونا ویروس

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با اعلام خبر ورود بیماری به خوزستان از روزهای گذشته، گفت: از روز گذشته بعد از ظهر که متوجه شدیم در استان موارد مثبت این بیماری وجود دارد، سطح مقابله با بیماری را به‌شدت افزایش داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با اعلام خبر ابتلای ۳ نفر از مردم شهرهای اهواز، اندیمشک و هندیجان، اظهارداشت: از میان این سه نفر، یک نفر از اندیمشک فوت کرده است.

وی با بیان اینکه امکان تشخیص و درمان کرونا در خوزستان فراهم است، گفت: به‌منظور انجام تست‌های کرونا، دو آزمایشگاه در اهواز تجهیز شده که یکی از آن‌ها برای شهروندان خوزستانی و دیگری برای مردم استان‌های هم‌جوار است.

ابول نژادیان، با بیان اینکه در حال حاضر چند بیمار مشکوک به کرونا در خوزستان داریم، تصریح کرد: آزمایشگاه واقع در امانیه مخصوص بیماران استان خوزستان بوده و آزمایشگاه دوم واقع در منطقه زیتون برای بیماران استان‌های مجاور در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با اشاره به قرنطینه خانواده مبتلایان به ویروس کرونا، گفت: نگرانی از این جهت وجود ندارد، اما قطعاً افراد مبتلا شده، پیش از قرنطینه و تشخیص بیماری با افراد زیادی در تماس بودند.

وی پیرامون نحوه کنترل ویروس در خوزستان، تصریح کرد: از روز گذشته بعد از ظهر که متوجه شدیم در استان موارد مثبت این بیماری وجود دارد، سطح مقابله با بیماری را به‌شدت افزایش داده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در پایان اظهارداشت: تمام امکانات مربوط به تشخیص و درمان این بیماری در استان فراهم شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طناز IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    Pwt