جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
چهارمین مراسم سالانه «روز درهای باز» در مرکز اسلامی اندوور ماساچوست

حوزه/ مرکز اسلامی اندوور در ماساچوست ۲۹ مارس میزبان چهارمین رویداد میان ادیانی «روز درهای باز» با عنوان «یک ملت، تحت هدایت خدا ناگسستنی» می باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از andovertownsman، مرکز اسلامی اندوور،  شهرکی در شهرستان اسکس ایالت ماساچوست آمریکا چهارمین مراسم سالانه «روز درهای باز» را در تاریخ ۲۹ مارس از ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر برگزار می کند. این نشست هر ساله به هدف ارتقاء وحدت میان ادیانی و تقویم روابط میان مردم عادی و مسلمانان به اجرا گذاشته می شود.

درحالی که تنش ها و تفرقه در ایالات متحده اخیرا افزایش یافته، این گروه مسلمان در ماساچوست درهای مکان عبادی شان را به روی شهروندان و همسایگان می گشایند تا مردم بتوانند اطلاعات بیشتری درباره دین اسلام به دست آورده و سئوالات شان را درخصوص اسلام و مسلمانان بپرسند.

به گفته بانیان مراسم، این رویداد فرصتی برای پاسخ دادن به پرسش های مردم و همچنین آشنایی آنان با اقامه نماز در مسجد است.

عنوان مراسم «یک ملت، تحت هدایت خدا، ناگسستنی» گذاشته شده است که عبارت آن به گونه ای از سوگند وفاداری ایالات متحده گرفته شده است.

 رهبران مرکز اسلامی بر وحدت میان همسایگان و اهمیت شناسایی آنچه که همه مردم را به هم پیوند می دهد تأکید کرده و از آنان خواستند در این مراسم شرکت کنند.

رهبران این مرکز در بیانیه مطبوعاتی گفتند: اکنون بیش از هر زمان دیگری  باید در کنار هم باشیم و از یکدیگر به عنوان هموطن حمایت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha