یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمدحسن زمانی

حوزه/ در چنین شرایطی که دشمنان همه اهداف را برای جنگ رسانه ای و روانی بکار گرفته اند تا پیروزی چشم گیر مردم ایران را در انتخابات تحت شعاع قرار دهند، پیشنهاد می شود، مردم، دشمن را در این جنگ روانی و رسانه ای همراهی نکنند و فریب بوق های تبلیغاتی نخورند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به جنگ رسانه ای دشمن و سوء استفاده از ویروس کرونا برای فشار روانی علیه ایران گفت: این روزها شاهد نشر ویروسی به نام کرونا در کشور هستیم؛ این بیماری از خانواده آنفولانزا به شمار می رود و دارای انواع مختلفی است؛ منتها علاوه بر این که ویروس واقعیت انکار ناپذیر است؛ اما نباید نسبت به درمان آن بی تفاوت بود و لازم است برای درمان آن اقدام صورت گیرد.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه افزود: اما مسئله دیگر بزرگ نمایی ویروس است که خود خطا، اشتباه و توطئه بزرگی است که از سوی معاندین و دشمنان صورت گرفته است.

وی بیان داشت: امروز همه شاهد هستند که امریکا و اروپا با سوء استفاده از این قضیه و بیماری چه بلایی بر سر چین آوردند و حتی بدنامش کردند و با این هدف به دنبال این هستند اقتصاد چین را در هم بکوبند و از میدان رقابت بیرون کنند، اما این درحالی است که در همین امریکا در رابطه با ویروس آنفولانزا آن همه انسان مردند و صدایی از امریکا بلند نشد و در رابطه با این مسئله اجازه نشر از سوی امریکا داده نشده است.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه اظهار داشت: این همان سیاست استکبار غربی است، گاهی این سیاست با بیماری همراه است و از این طریق به سایر کشورهای رقیب مانند ایران و چین ضربه وارد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی گفت: امروز ایران اسلامی در ارتباط همین موضوع مورد فشار سیاسی دولت غرب و جبهه استکبار قرار گرفته و این در حالی است که ویروس کرونا به غیر از ایران وچین در ۶۰ کشور دنیا از جمله خود امریکا، انگلیس، ایتالیا و اسرائیل، عربستان، امارات و ... نشر پیدا کرده است.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه افزود: این در حالی است که تبلیغات و فشارهای روانی و رسانه ای علیه ایران اسلامی و حوزهای علمیه و شهر قم است.

وی بیان گذاشت: اما در این مسائل و مسائل هم سو، این نوع تبلیغات و فشارهای با اهدافی در اجرا است که از جمله آن بدنام کردن ایران، قم و حوزه های علمیه و هدف دیگر جنگ روانی و رسانه ای و به هم ریختن اعصاب و روان مردم است، خود همین مسئله سلب سلامت روحی و روانی مردم را به همراه خواهد داشت و لازم است در این ارتباط و توطئه همه توجه داشته باشند و گرفتار این دو فتنه دشمنان نشوند.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی العالمیه اظهار داشت: در چنین شرایطی که دشمنان همه اهداف را برای جنگ رسانه ای و روانی بکار گرفتند تا پیروزی چشم گیر مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نیروهای انقلابی تحت شعاع قرار دهند، پیشنهاد می شود، مردم دشمن را در این جنگ روانی ورسانه ای همراهی نکنند و فریب بوق های تبلیغاتی نخورند.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha