پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تعطیلی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: نظر به پیشنهاد ارائه شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به تعطیلی مراکز عالی و آموزش و پرورش، دروس مدارس علمیه خواهران استان همدان از تاریخ ۱۰ اسفند الی ۱۷ اسفند تعطیل می‌باشد.

راضیه عظیمی فر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با تاکید بر لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: نظر به پیشنهاد ارائه شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به تعطیلی مراکز عالی و آموزش و پرورش، دروس مدارس علمیه خواهران استان همدان از تاریخ ۱۰ اسفند الی ۱۷ اسفند تعطیل می‌باشد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از عقب‌افتادگی‌ درسی طلاب در این بازه، اساتید موظف هستند تا با راه‌اندازی کانال ارتباطی در پیام‌رسان‌های داخلی، کلاس‌های خود را به صورت غیر حضوری و از این طریق، برگزار کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان، رعایت دستور العمل آموزش غیر حضوری در مدارس استان را ضروری دانست و گفت: امیدواریم، با ساز و کار جدید، مشکلی نیز در روند آموزشی و درسی خواهران طلبه، مشاهده نکنیم.

لازم به ذکر است، براساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، تاکنون فوت دو نفر بر اثر بیماری کرونا در همدان تایید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha