چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قوی شویم

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه استان کردستان در یادداشتی به تحلیل کلام رهبر معظم انقلاب درباره « ما باید قوی شویم» پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی؛ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان در یادداشتی آورده است: بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و اینکه فرمودند باید قوی شویم و شبیه این را شاید سال ۹۳ هم گفته بودند، هر کسی را در فکر فرو برد که  منظور معظم له چیست؟

همین نکته را شبکه های برون مرزی به نوعی به سخره گفتند که یعنی چه باید قوی شویم؟!

رهبری که حرفهایش معادلات جهانی را بهم می زند و کلامش چراغ راه نظام و انقلاب است؛ فرمایشش «ما ینطق عن الهوی» است.

تحلیل این بیانات برای هر کسی امری مشکل بود تا اینکه یکی از دوستان کمک کرد که منظور حضرت آقا از اینکه باید قوی شویم یعنی من جوان باید خوب درس بخوانم و در همه ابعاد خود را تقویت کنم تا بتوانم با قدرت در عرصه اجتماع و انقلاب حضور داشته باشم، چرا که بسیاری از لغزشها و انحرافات اداره کنندگان نظام بخاطر عدم علم کافی در حیطه مسئولیتی که واگذار شده یا به علت عدم تزکیه درست معنوی است که متاسفانه بعضا گرفتار رانت و بی خیالی نسبت به امور می شوند .

همین مسأله چقدر باعث ناراحتی مردم و ناکارآمدی آنها در بین ملت می شود، پس باید قوی شویم، با قدرت کسانی در رأس و لایه میانی و مسئولیت امور جامعه قرار بگیرند که توانایی و قدرت تعهد و تخصص با نگاه انقلابی را در جمهوری اسلامی داشته باشند.

از سویی دیگر می توان گفت که قوی شویم بدان معناست الان که ویروس کرونا به ایران آمده و مهمان ناخوانده این روزهای ملت ما شده است. باید قوی شویم تا این ویروس را هم شکست دهیم.

قوی شویم تا به حول و قوه الهی پادزهر این ویروس را در وطن به دست همین پزشکان لایق و قادر و توانمند بسازیم تا به دنیا اثبات کنیم که ما قوی هستیم و به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتیم و قوی شدیم و قوی تر خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha