پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بهمن صفرلو

حوزه/ مدیر مؤسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهر توپ‌آغاج گفت: بسیاری از شبکه های ماهواره ای و فارسی زبان با هدف از بین بردن و متلاشی کردن بنیان خانواده‎های ایرانی و اسلامی تأسیس شده اند و استفاده از این شبکه ها موجب سردشدن کانون گرم خانواده‌ها می شود.

حجت الاسلام بهمن صفرلو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: آموزش و نهادینه سازی قرآن در جامعه اسلامی باید از اولویت های نهادهای دینی و فرهنگی باشد.

مدیر مؤسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهر توپ‌آغاج افزود: نهادهای بسیاری در این امر متولی هستند و می‌توانند بسترهای لازم را برای این آموزش‌ها ایجاد کنند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه توأم شدن زندگی با قرآن زمینه ساز از بین رفتن بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است، افزود: هر گاه زندگی ما زندگی قرآنی و براساس تعالیم اسلامی باشد، سعادت دنیوی و اخروی ما تضمین شده است.

حجت الاسلام صفرلو تأکید کرد: بهترین و مناسبت ترین سن برای آموزش قرآن و مسائل دینی، سن نونهالی است و باید خانواده ها تلاش کنند که فرزندان خود را از همان اوان کودکی با قرآن و مفاهیم دینی آشنا سازند.

مدیر مؤسسه قرآنی «مصباح هدایت» شهر توپ‌آغاج اظهار داشت: باید آموزش و پرورش بسترهای لازم برای ایجاد، تقویت و احیاء مؤسسات و کانون های فرهنگی و قرآنی را در سطح استان کردستان مهیا سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اگر می بینیم که برخی از افراد به ویژه برخی از زوجین در زندگی زناشویی خود دچار مشکلاتی هستند بی شک این امر نتیجه دور شدن از معنویات و باورهای دینی است.

وی با انتقاد از استفاده گسترده جامعه از شبکه های ماهواره ای، اظهار داشت: زمانی که از دستگاه و گیرنده‌های ماهواره ای در خانواده خویش استفاده کنیم، همانند آن است که دشمن را به خانه و خاک خود دعوت کرده باشیم.

حجت الاسلام صفرلو گفت: بسیاری از شبکه های ماهواره ای و فارسی زبان با هدف از بین بردن و متلاشی کردن بنیان خانواده‌های ایرانی و اسلامی تأسیس شده اند و استفاده از این شبکه ها سبب از هم پاشیده شدن و سردی کانون گرم خانواده‌ها می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • داودفتحی IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    باتشکراز زحمات حاج آقاصفرلو موفق ومویدباشین زحمات چندین ساله بی منعت جنابعالی را مردم توپ آغاج فراموش نمیکنن ونخواهندکردگذرزمان خیلی چیزها راثابت کردخیرو برکت چندساله ازتوپ آغاج رفته یکیشوبگم کافیعه نمونش حذف کردن رسم رسوم عاشورا این یعنی توهین به مردم توپ آغاج