یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 888734
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
حاج محمود کریمی

حوزه/ یک اکانت توئیتری به نام سیدمجید بنی فاطمه از بستری شدن حاج محمود کریمی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به علت ابتلا به کرونا خبر داده بود، اما آیا این مداح مشهور بستری است؟

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، یک اکانت توئیتری به نام سیدمجید بنی فاطمه در فضای مجازی نوشت: به بنده خبر دادند که برادر عزیزم حاج محمود کریمی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده اند. حال عمومی ایشان وخیم گزارش شده است، لطفا همگی دعا کنید و به دوستانتان بگویید تا دعا کنند.

 توئیت منتسب به سیدمجید بنی فاطمه که گزاره‌ای مبنی بر جعلی (فیک) بودن آن به مخاطب ارائه نمی‌داد، علاقمندان حاج محمود را نگران سلامتی این مداح مشهور کرد و برای سلامتی او دست به دعا برداشتند.

درحالی که توئیت منتسب به سید مجید بنی فاطمه درباره ابتلای حاج محمود کریمی به کرونا، در فضای مجازی دست به دست می شد، صفحه رسمی سیدمجید بنی فاطمه در اینستاگرام از فیک بودن اکانت توئیتر منتسب به وی خبر داده است.
 

سخنی با مسئولان:

این روزها که مسئولان، پزشکان و پرستاران و مردم عزیز ایران برای شکست ویروس کرونا یکدل شده اند، برخی افراد در فضای بی در و پیکر مجازی هر طور که می خواهند جولان می دهند و با پخش شایعات، آرامش روانی و فکری مردم را بر هم می زنند.

در این اوضاع و احوال، اهمیت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بیشتر از هر زمانی احساس می شود. مسئولان هم باید نظارت بیشتری بر فضای مجازی داشته باشند و به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    4 1
    خبر جعلی هست
  • سلطان احمدی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    5 0
    همکاران رسانه ای این حساب توئیتری جعلی است .
  • محمد IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    5 1
    خبرهای جعلی
  • ع IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    7 0
    اخیراً در فضای مجازی خبری مبنی بر ابتلای دو مداح مشهور کشور محمود کریمی و سیدمجید بنی‌فاطمه به بیماری کرونا مطرح شده بود که این خبر کذب است.
  • ابراهیم IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    با سلام لینک خبر دروغ بستری شدن حاج محمود کریمی به نقل از خبرگزاری حوزه در سایت خبری خبرآنلاین (منتصب به دولت روحانی) https://www.khabaronline.ir/amp/1359257/ اگر من بودم از سایت خبر آنلاین شکایت میکردم. دو تا دروغ گفته یکی اصل خبرش یکی هم انتصاب خبر به حوزه
  • طباطبایی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    2 0
    خدا را شکر که جعلی بود ، خیلی ناراحت شدم برای حاج محمود کریمی !!