جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصطفایی

‌ حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: در این روزها که کشور درگیر شیوع بیماری کرونا است، تلاش مخلصانه پزشکان و پرستاران کادر بیمارستانها و مراکز درمانی، ارزشمند است و جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین، گفت: متأسفانه مدتی است برخی فعالیت های مراکز علمی، دانشگاهی و دیگر نهادهای کشور بر اثر شیوع این ویروس کرونا دچار اختلال شده، ان شاءالله با همت و تلاش مسئولان و مردم از این مرحله سخت و خطرناک هم با سلامت عبور خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: آنچه که امروز برای ملت ایران بیش از پیش مهم است عمل به توصیه های بهداشتی مسئولان امور بهداشت و درمان کشور است.

وی ادامه داد: در این روزها که کشور درگیر شیوع بیماری کرونا است، تلاش مخلصانه پزشکان و پرستاران کادر بیمارستانها و مراکز درمانی، ارزشمند است و جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: حضرت امام صادق(ع) می فرمایند «سلامتی نعمتی است پنهان تا زمانی که هست  فرد آن را فراموش می کند و هرگاه آن را از دست می دهد به دنبال آن است و سلامتی نعمتی است که انسان از شکر آن عاجز است».

وی ادامه داد: باید همیشه شکرگزار نعمت سلامتی باشیم در این روزها که بیماری شیوع یافته بیشتر قدر سلامتی را درک می کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha