جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی در پیامی از طلاب و گروه های جهادی قرارگاه شهدای جهان اسلام که در خطه سیستان و بلوچستان فعالیت جهادی دارند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه،به  طلاب و گروه های جهادی قرارگاه شهدای جهان اسلام که در خطه محروم سیستان و بلوچستان فعالیت جهادی دارند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
جناب مستطاب آقای استقامت و همه دوستان جهادی و افتخار آفرین دامت برکاتهم 
سلام علیکم 
شکرالله مساعیکم و سدد خطاکم و حفظکم و رعاکم بفضله و منه .
همه دوستان و طلاب و گروه های  جهادی را به عرض سلام، ادب ، احترام ، تقدیر و سپاس فراوان مصدعم و حوزهبه وجود شما و حضور شما در میدان عمل وخطر افتخار می کند وبنده از راه دور متواضعانه و معتذرانه و مشتاقانه دست شما را می بوسم و کار شما را درخدمت خالصانه به آسیب دیدگان و زلزله وکرونا می ستایم و سپاس می گزارم و توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان خواهانم و دعاگو هستم و هرکاری ازدستم برآید درخدمتم. 
بی گمان عزم و همت و درایت والای جهاد گران حوزه و بسیج و مردم شریف و نهادهای مسئول در عرصه های گوناگون و ملت بزرگ ایران بر موج کرونا و سیل و زلزله  و همه چالش ها فائق خواهد آمد و حوزه نیز همراه و در کنار آنان بوده و خواهد بود. 
از همه خدمات و زحمات عزیزان و امداد گران و طلاب عزیز و  پرشور و انقلابی و جهادی سپاسگزارم و تقاضا دارم سلام و درود مرا  به یکایک دوستان عزیز ابلاغ نمایید.
اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha