شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / امام جمعه تبریز، نقش مجموعه های تولیدی مواد ضدعفونی کننده را در مبارزه با کرونا ویروس بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مردم توصیه های وزارت بهداشت را جدی بگیرند و از تردد و حضور در مکان های پر جمعیت بشدت اجتناب کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امروز در بازدید از خط تولید مواد ضدعفونی کننده شرکت کلر پارس تبریز با بیان اینکه با امید، آرامش و آگاهی، از شرایط بحرانی به وجود آمده عبور خواهیم کرد، گفت: این شرکت در کنار وظیفه ذاتی که تولید کلر و مشتقات آن است در راستای مسئولیت خود اقدام به ایجاد خط تولید مواد ضدعفونی کننده کرده که اقدامی جهادی و قابل تحسین است.

وی نقش مجموعه های تولیدی مواد ضدعفونی کننده را در  مبارزه با کرونا ویروس بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مردم توصیه های وزارت بهداشت را جدی بگیرند و از تردد و حضور در مکان های پر جمعیت بشدت اجتناب کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره پیشرفت های پزشکی و درمانی در کشور، تشخیص و کنترل افزایش شیوع بیماری ویروسی کرونا ارزشمند توصیف کرد و افزود: با مجاهدتی که کادر پزشکی و درمانی بیمارستان ها انجام می دهند و با توجه مضاعف مردم برای رعایت بهداشت فردی و محیط و مهمتر از آن، توکل بر خدا، ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha