پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: رهبری هم در دیدار اخیرشان فرمودند اگر این فشار که بر مردم ایران اعمال می‌شود به کشورهای دیگر وارد می‌شد از هم می‌پاشیدند؛ اما چون این ملت پای کار ولایت است همچنان مقاوم و محکم ایستاده و دشمن نیز برای از بین بردن اقتدار ملت ایران برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در نشست مسئولان استانی، اظهار کرد: از نظر ائمه اطهار (ع) دین بزرگ‌ترین اولویت است، یعنی زندگی کردن در دنیا بدون دین نمی‌شود، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) می‌فرماید: «اللهم اصلح لی دینی» و تأکید می‌کند خدایا دینم که تمام امورات زندگی‌ام بستگی به آن دارد را اصلاح کن.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به جایگاه و اهمیت دین‌داری در زندگی هر فرد، گفت: خداوند متعال در صورتی از انسان راضی می‌شود که دین اسلام داشته باشد و نه هر دین دیگری «و رضیت لکم اسلام دینا».

حجت‌الاسلام سالاری مکی اضافه کرد: بنا به تأکید قرآن، خداوند بعد از هدایت، تقوا را روزی شما می‌کند «و اتاکم تقواکم»؛ به‌گونه‌ای که اگر تقوا روزی شما شد دیگر هیچ مشکلی ندارید و همین برای شما کفایت می‌کند «إِن تَتَّقُوا اللَّهَ یجعَل لَکم فُرقانًا».

دبیر شورای استانی حوزه علمیه استان گفت: دغدغه حضرت زهرا (س) این است که دین گره‌زده با ولایت باشد؛ ازاین‌رو می‌بینیم در اسلام آن‌قدری که به ولایت تأکید شده به هیچ امری دیگری تأکید نشده و حضرت می‌فرماید ولایت بدون امیرالمؤمنین (ع) بی‌فایده است همچنان که فدک بدون ولایت بی‌فایده است.

وی افزود: رهبری هم در دیدار اخیرشان فرمودند اگر این فشار که بر مردم ایران اعمال می‌شود به کشورهای دیگر وارد می‌شد از هم می‌پاشیدند؛ اما چون این ملت پای کار ولایت هستند همچنان مقاوم و محکم ایستاده و دشمن نیز برای از بین بردن اقتدار ملت ایران برنامه‌ریزی می‌کند.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: اکنون مقام معظم رهبری در مورد شیطان بزرگ می‌فرمایند: آمریکا حیوان وحشی است و شما از حیوان وحشی چه توقعی دارید؟ در واقع دشمن، دشمنی می‌کند و باید در مقابل این دشمن ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha