پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عابدینی

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و قدرت‌الله مهدی‌خانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار شرایط استان قزوین در مواجهه با بیماری کرونا و ابعاد مختلف این بیماری مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از سوی مسئولان حوزه سلامت و مدیریت بحران استان ارائه شد.

در این دیدار امام جمعه قزوین ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان برای رسیدگی به مردم و حل این مشکل، خواستار ارائه خدمات هر چه بیشتر به مردم شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه کادر پزشکی و پرستاران را رزمندگان خط مقدم مقابله با این ویروس نامید و افزود: از همه این عزیزان که با از خود گذشتگی و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت مردم هستند، تشکر و قدردانی می‌کنم؛ خدمت به مردم گرفتار در این بحران، اجر کثیری را نصیب این عزیزان خواهد کرد.

وی افزود: از همه شهروندان می‌خواهیم که نکات بهداشتی و توصیه‌های پزشکی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و ریشه کن شدن آن باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha