جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت اللہ العظمی بشیر نجفی

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی با اشاره به اینکه شیوع ویروس (کرونا) به خاطر ظلم و ستم ما به یکدیگر و عدم رعایت حقوق همدیگر است، افزودند: خداوند سبحان و متعال به خاطر همین بدی ها، امت ها را نابود کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف خواستار التزام به توصیه های پزشکی در خصوص مقابله با ویروس کرونا شدند و از تلاش های دستگاه های امنیتی و کادر پزشکی تشکر و قدردانی کردند.

ایشان دلیل شیوع ویروس کرونا را نتیجه ظلم و ستم و یکدیگر و عدم رعایت خود همدیگر دانستند.

آیت الله نجفی در سخنرانی تلویزیونی که به مناسبت ماه مبارک رمضان از دفتر معظم له پخش شد، با بیان اینکه باید برای مراقبت و حفظ خودمان و خانواده ها از ویروس کرونا، باید به توصیه های پزشکی پایبند باشیم، از تلاش های نیرو های امنیتی و کادر پزشکی تشکر و قدردانی کردند.

ایشان با اشاره به اینکه شیوع این نوع از ویروس (کرونا) به خاطر ظلم و ستم ما به یکدیگر و عدم رعایت حقوق همدیگر است، افزودند: خداوند سبحان و متعال به خاطر همین بدی ها، امت ها را نابود کرده است.

این مرجع عراقی از استفاده نامناسب از تکنولوژی جدید انتقاد کرده و اشاره کردند: انسان از این تکنولوژی به عنوان ابزاری برای معصیت و تعرض به آبرو استفاده کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha