پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سقائیان نژاد

حوزه/ شهردار قم با صدور پیامی درگذشت سید محمد میرمحمدی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن پاسداشت خدمات و مقام شامخ علمی سید محمد میرمحمدی، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، فقدان ایشان را به بازماندگان تسلیت گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

غم از دست دادن یکی دیگر از بزرگان و سرآمد مردان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اثر ابتلا به بیماری‌های شایع در روزهای اخیر، غمی سنگین و اندوهی سهمگین را برای مردم ایران و به خصوص شهروندان شهر مقدس قم در پی داشت.

ثمره و ماحصل عمری مجاهدت مرحوم میرمحمدی در خدمت به ملت سرافراز ایران اسلامی در دوره‌های مختلف این نطام مقدس به ویژه در آغازین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی، اجر اخروی و قدر و منزلت ابدی است که در نزد حضرت حق برای او محفوظ و مفروض است.

مرتبه‌ی علمی و جایگاه اجرایی آن مرحوم در کنار خضوع و خشوع مثال‌زدنی ایشان ریشه در تربیت مکتب انسان‌ساز اسلام و مذهب والای شیعه و بهره‌مندی از فضائل و آموزه‌های حضرات معصومین علیهم‌السلام دارد که به حق برازنده این جایگاه و مرتبه بودند.

بدون شک خدمات ارزنده آن عزیز از دست رفته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بالاخص شهر مقدس قم در کسوت چندین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست و در تاریخ این مرز و بوم ثبت خواهد بود و دوستداران این نطام مقدس و همشهریان قمی برای همیشه سپاسگزار آن خواهند بود.

از حضرت حق تعالی برای آن مرحوم مغفور طلب آمرزش و سعادت اخروی درخواست داشته و از صمیم قلب فقدان ایشان را به بازماندگان و خانواده ایشان از جمله حضرت ایت‌الله العظمی شبیری زنجانی (دامت برکاته) تسلیت عرض می‌نمایم و آرزوی سلامتی و صبر بر این مصیبت برایشان مسئلت دارم.

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

سیزدهم اسفند ماه ۱۳۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha