پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ حامد ظاهری

حوزه/ درپی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ حامد ظاهری مسئول دفتر استفتائات آیت الله سید کاظم حائری در قم و از مبلغان عرصه بین الملل، مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در استکهلم، درگذشت این روحانی و مبلغ شیعه را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه درپی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ حامد ظاهری مسئول دفتر استفتائات آیت الله سید کاظم حائری و از مبلغان عرصه بین الملل بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در استکهلم، درگذشت این روحانی و مبلغ شیعه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

"إنّا لله و إنّا الیه راجعون"

بدین وسیله درگذشت عالم ربانی و استاد برجسته حوزه علمیه جناب حجت الاسلام والمسلمین شیخ حامد ظاهری را به عموم شیعیان اهل بیت (ع) خصوصا مسلمانان و شیعیان مقیم سوئد و اسکاندیناوی تسلیت عرض می نماییم.

ایشان سالها در کشور سوئد و در کسوت روحانی در این مرکز، به تبلیغ و نشر علوم اهل بیت (ع) پرداخته و همواره از چهره های محبوب و روحانیون قابل احترام نزد همگان بودند. فقدان این عالم عزیز خسران بزرگی برای پیروان مکتب اهل بیت (ع) می باشد.

از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان ایشان صبر مسئلت داریم.

به اطلاع می رساند، مجلس ختم آن مرحوم روز پنجشنبه برابر با ٥ مارس از ساعت ١٩:٠٠ تا ٢١:٠٠ در سالن اجتماعات مرکز اسلامی امام علی (ع) برگزار می گردد.

مرکز اسلامی امام علی (ع) استکهلم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha