سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شبیر میثمی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شبیر میثمی گفت: آیت اللّه صادق روحانی از شاگردان آیت اللّه العظمی سید ابوالقاسم خویی می باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین شبیر حسن میثمی دبیر شورای علمای شیعه پاکستان در پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله سید صادق روحانی را تسلیت گفت.

وی افزود: درگذشت آیت اللّه سید محمد صادق روحانی را خدمت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه العظمی خامنه ای، مراجع تقلید، شاگردان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می نماییم.

دبیر کل شورای علمای شیعه پاکستان اظهار داشت: آیت اللّه سید محمد صادق روحانی عالمی وارسته بود و از شاگردان آیت اللّه العظمی سید ابوالقاسم خویی و آیت اللّه العظمی سید حسین طباطبایی بروجردی به شمار می رفت.

وی با اشاره به خدمات علمی این عالم ربانی گفت: اثر مهم و منحصر به فرد در خدمات علمی آن مرحوم، «فقه الصادق» است که دایرة المعارف کامل فقه شیعه است. امید است این مجموعه ارزشمند موجب رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را فراهم آورد. از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha