چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 920113
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
تصاویر/ نشست معاونت تبلیغ با آیت الله اعرافی

حوزه/مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله سید هاشم هاشمی گلپایگانی و آیت الله ابوالفضل علمائی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله سید هاشم هاشمی گلپایگانی و  آیت الله ابوالفضل علمائی را تسلیت گفت.

متن پیام ها به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته و روحانی پارسا آیت الله آقای حاج سید هاشم هاشمی گلپایگانی (ره) از اساتید حوزه علمیه موجب تأسف و تأثر گردید.

آن استاد گرانقدر پس از کسب فیض از محضر بزرگانی همچون آیت الله العظمی خویی(ره)، آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) و آیت الله العظمی سیستانی (دامت برکاته) به تعلیم و تربیت شاگردان و نیز تبلیغ و ترویج معارف دینی و تألیف آثار ارزشمند علمی همت گمارد. اینجانب مصیبت وارده را به بازماندگان و شاگردان محترم ایشان تسلیت گفته، از درگاه الهی برای آن فقید سعید،غفران و رضوان و برای بازماندگان صبر قرین با اجر مسألت می­نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم متقی و دانشمند پارسا حضرت آیت الله حاج شیخ ابوالفضل علمائی (ره) که عمرپر برکت خود را  در حوزه  علمیه قم و تبریز به تدریس فقه و اصول و بیان معارف اهل بیت (علیهم السلام) سپری نمود موجب تأسف و تأثر گردید.

این ضایعه را به جامعه حوزوی ، علماء ، طلاب ، شاگردان و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رضوان و برای بازماندگان صبر قرین با اجر مسألت می­نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha