شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت استاد رشاد درپی درگذشت تولیت مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران در پیامی درگذشت تولیت حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران در پیامی درگذشت تولیت حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) را تسلیت گفت.

متن پیام رییس شورای حوزه علمیه استان تهران به شرح زیر است:

إنّا لِلّه و إنّا إلیه راجعون

دریغا آیت الله حاج شیخ محسن حبیبی (طاب ثراه) عضو شورای حوزه‌های علمیه‌ استان تهران و مسؤول مدرسه‌ علمیه‌ آیت الله مجتهدی(ره) دار فانی را وداع گفت.

این استاد خلیق و خدوم که از اسطوانه‌های کنونی حوزه‌ی عریق تهران قلمداد می‌شد، همه‌ عمر مبارک خویش را در کنار مربی بزرگ نسل کنونی فضلای پایتخت مرحوم آیت الله مجتهدی، و پس از او طی سنوات ممتد، سخاوتمندانه صرف تربیت فضلا و طلاب جوان نمود.

با فقدان آن فقید فضل و فضیلت، حوزه‌ پایتخت یکی از ارکان برجسته‌ خویش را از دست داد، خداوند منان او را با حضرات ائمه‌ طاهرین (سلام الله علیهم) محشور فرماید.

این‌جانب این ضایعه‌ مولمه را، به محضر مبارک حضرت بقیّه الله(ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام (ادام الله ظلّهم)، مسئولان، مدیران، مدرسان و طلاب حوزه‌های علمیه‌ استان، و بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت در جوار الهی، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

علی‌اکبر رشاد

 ۱۴ اسفندماه ۹۸ مطابق با نهم رجب ۱۴۴۱

۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha