چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ثبت ۴۸ وقف جدید در استان کرمانشاه

حوزه/ مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه فارس از برگزاری گردهمایی موقوفات و منابع پایدار مدارس علمیه استان فارس خبر داد.

حجت‌الاسلام سید عبدالرسول موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری گردهمایی موقوفات و منابع پایدار مدارس علمیه استان فارس، اظهار داشت: این گردهمایی در سال جدید با حضور مدیران مدارس علمیه، ائمه جمعه، رؤسای ادارات اوقاف سراسر استان و مسئولان نهادهای حوزوی در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار خواهد شد.

وی به اهداف برگزاری این گردهمایی اشاره کرد و افزود: احیای موقوفات مدارس علمیه و جذب منابع پایدار جدید از جمله اهداف مهم برگزاری این گردهمایی است.

مسئول موقوفات و منابع پایدار حوزه علمیه فارس تصریح کرد: آیت‌الله اعرافی تأکید بسیاری بر موضوع استقلال مالی حوزه‌های علمیه دارند، به همین دلیل این کار جز با احیای موقوفات و ایجاد منابع پایدار امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان این که زمان دقیق گردهمایی به زودی مشخص خواهد شد، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه علمیه سراسر کشور برای ایراد سخن در این گردهمایی دعوت کنیم، البته نامه‌نگاری‌ها انجام‌شده و منتظر پاسخ ایشان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha