پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفاشهر

حوزه/ نخستین نشست هم‌اندیشی «قرارگاه فرهنگی نماز جمعه» در مدرسه علمیه صفاشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، نخستین نشست هم‌اندیشی «قرارگاه فرهنگی نماز جمعه» پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه صفاشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام عادل حاجی پور در این مراسم با اشاره به اینکه برگزاری این نشست در راستای تهیه و تدوین برنامه جامع فرهنگی شهرستان خرمبید در سال ۹۹ است، اظهار داشت: این هم‌اندیشی همچنین با اولویت‌های موضوعی تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و تقویت شوراها و مجامع رسمی برگزار شد.

وی در ادامه به تشریح الگوی اقدام قرارگاهی و نظام تشکیلاتی  در عرصه فعالیت‌های فرهنگی پرداخت و افزود: توجه فعالان انقلابی به جهاد همه‌جانبه و هوشمندانه از ضرورت‌های مهم جنگ تمام‌عیار فرهنگی است.

اما جمعه صفاشهر همچنین کار همراه با برنامه‌ریزی در تقابل با دشمنی که بسیار نظام‌مند و با برنامه در عرصه نبرد حاضر می‌شود را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: کار به همراه برنامه‌ریزی برای جلوگیری از هجوم دشمنان مورد توجه و مطالبه مقام معظم رهبری نیز هست که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اولویت‌بندی منطقه‌ای، ظرفیت شناسی و ظرفیت سنجی از بایدهای تهیه و تدوین طرح جامعه فرهنگی شهرستان در گام دوم انقلاب است.

حجت‌الاسلام حاجی پور همچنین با اشاره به‌ ضرورت فعال‌سازی و حمایت از مجموعه‌های دینی و فرهنگی، تأکید کرد: تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و استفاده حداکثری از ظرفیت شوراها و مجامع رسمی از اولویت‌های موردنیاز بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به اولویت‌های چهارگانه از جمله اعتلای جایگاه مسجد، نظام خانواده تربیت کودک، نوجوان و جوان به همراه تقویت جبهه فرهنگی انقلاب در تهیه طرح جامع فرهنگی در سال آینده بسیار مؤثر و تأثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha