شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی در پیامی نوشت: تلاش الهی و شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس است، از گروه‌های مخلص جهادی جوان که این روزها در کار ضدعفونی مراکز بیمارستانی و اماکن عمومی و مذهبی همت مضاعف داشتند صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در پی شیوع بیماری کرونا در کشور، با صدور پیامی ضمن دعوت مردم به توصیه‌های ارزشمند مقام معظم رهبری در این خصوص از کار جهادگرانه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی شهرستان دزفول قدردانی کرد.

وی در ابتدای پیام خود با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) مبنی بر «أَجْوَدَ اَلنَّاسِ مَنْ جَادَ بِنَفْسِهِ وَ مَالِهِ فِی سَبِیلِ اَللَّهِ تَعَالَی»، خطاب به پزشکان و پرستاران، گفت: در این مقطع حساس و خطیر که کشور عزیزمان گریبان گیر شیوع ویروس کرونا شده و سلامت جامعه را به خطر انداخته است، شما عزیزان با استعانت به پروردگار و با بهره‌مندی از توان شخصی خود به‌رغم کمبودها و مشکلات ناشی از آن، و دوری از خانواده توانسته‌اید در این برهه تاریخی افتخارآفرین باشید.

وی ادامه داد و بیان کرد: تلاش الهی و شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس است که به‌رغم بمباران‌های دشمن بعثی به یاری رزمندگان مجروح می‌شتافتید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، اظهارداشت: ضمن ارج نهادن به کار جهادگرانه شما و آرزوی سلامتی و توفیق برای یکایک شما، رفع این ویروس از کشورمان و جوامع بشری را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

امام جمعه دزفول، با تقدیر از خانواده جامعه پزشکی، گفت: از صبر و شکیبایی خانواده‌های معزز شما جامعه پزشکی و پرستاران و دیگر عوامل درمانی شهرستان دزفول صمیمانه سپاسگزارم و غفران و رحمت الهی را برای جان‌باختگان ناشی از این بیماری مسئلت دارم.

وی در بخش پایانی پیام خود، اضافه کرد: بی‌شک با عمل به توصیه‌های ارزشمند مقام معظم رهبری و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول به‌زودی این مشکل نیز رخت بر خواهد بست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی در پایان گفت: در آخر از همه مسئولان و دست‌اندرکاران به‌ویژه گروه‌های مخلص جهادی جوان که این روزها در کار ضدعفونی مراکز بیمارستانی و اماکن عمومی و مذهبی همت مضاعف داشتند و صحنه زیبای دیگری آفریدند صمیمانه قدردانی می‌نمایم و اجر و پاداش الهی را برای همه این عزیزان مسئلت دارم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha