شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خادمیار

حوزه/ طرح «خادمیار خانواده مهدوی» به‌منظور جمع‌آوری و توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای محرومان، به همت دفتر تهران مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم صدوقی مدیر دفتر تهران مسجد مقدس جمکران، با اشاره به تصریح روایات بر آثار مهم صدقه و انفاق در شفای بیماران، اظهار کرد: در روایات  آمده است: «بیمارانِ خود را به وسیله صدقه درمان کنید»؛ در این راستا دفترنمایندگی مسجد مقدس جمکران در استان تهران اجرای طرح «خادمیار خانواده مهدوی» را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: این دفتر درصدد است با کمک و همیاری خیرین در طول سال، از طریق اجرای این طرح کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و بین خانواده های نیازمند در شهر تهران توزیع کند.

مدیر دفتر تهران مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی نیز از دیگر اهداف اجرای طرح «خادمیار خانواده مهدوی» است، خاطرنشان کرد: خیران علاقمند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۸۵۳۹۵۶۹۰ به نام مسجدمقدس جمکران واریز کنند.

گفتنی است: دفتر نمایندگی تهران مسجد مقدس جمکران در خیابان پیروزی، مقابل ستاد فرماندهی نیروی هوایی، شمار ۵۵۲ واقع و شماره تلفن های ۳۳۳۴۳۵۸۹ و ۳۳۳۵۷۹۲۰ به منظور ارتباط علاقمندان با آن درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha