چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
در پادکست «نماز جمعه» خبرنگاران نیوزیلندی از حمله به مساجد می گویند

حوزه/ یک پادکست جدید ۶ قسمتی با عنوان «نماز جمعه» که اخیرا توسط رادیوی نیوزیلند منتشر شده، خاطرات تلخ خبرنگاران و روزنامه نگاران شهر کرایست چرچ از حمله به دو مسجد در سال گذشته را پخش می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از scoop، روزنامه نگاران نیوزیلندی که در محل حادثه حملات به مساجد کرایست چرچ حضور داشته واخبار مربوط به آن را پوشش داده اند، در یک پادکست جدید با نام «نماز جمعه» حضور پیدا کرده و روایت های دست اول و خاطراتی که از آن روز دارند را به اشتراک می گذارند.

پادکست جدید ۶ قسمتی با عنوان «نماز جمعه» مصاحبه های رک و صادقانه ای با روزنامه نگاران و خبرگزاران نیوزیلندی داشته، گزارش بی پرده آنان از وقایع ۱۵ سال ۲۰۱۹ میلادی و حمله به دو مسجد النور و کرایست چرچ را جویا می شود. حمله ای که منجر به کشته شدن ۵۱ نمازگزار مسلمان و مجروح شدن ده ها تن دیگر شد.

این پادکست مستقل که به میزبانی رسانه رادیویی چاپلین بوده و فرانک ریچی مجری آن می باشد، خاطرات خبرنگاران از حملات خونین کرایست چرچ و تجربه های شخصی آنان را نقل می کند.

توماس مید روزنامه نگار نیوزشاب در قسمت اول پادکست شرکت کرده و قرار  است درباره چگونگی ارائه اخبار و همدلی با حادثه دیدگان صحبت می کند. پادکست همچنین با بلر انور روزنامه نگار محقق و پژوهشگر برنده جایزه استاف صحبت می کند که یکی از نخستین حاضران در صحنه بوده و همراه با آمبولانس ها به محل رسیده است.

مجری پادکست می گوید خبرنگاران کرایست چرچ احساسی نزدیک به حمله داشتند گویی خانه خودشان هدف قرار گرفته است.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha