جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دادگاه عراق

حوزه/ شورای عالی دستگاه قضایی عراق به تمام دادگاه ها و دفاتر مدعی العمومی دستور داد تدابیر قانونی لازم برای پیگرد و مجازات مدعیان دروغین نمایندگی آیت الله سیستانی را اتخاذ کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شورای عالی دستگاه قضایی عراق به تمام دادگاه ها و دفاتر مدعی العمومی دستور داد تدابیر قانونی لازم برای پیگرد و مجازات مدعیان دروغین نمایندگی آیت الله سیستانی را اتخاذ کنند.

در بیانیه این شورا آمده است: فائق زیدان رئیس شورا و موفق العبیدی مدعی العموم و جاسم محمد عبود رئیس سیستم نظارتی قضائی در نشستی به بررسی اقدامات احتیاطی برای کنترل ویروس کرونا در عراق پرداختند.

شرکت کنندگان در این نشست همچنین به بررسی پدیده ادعای دروغین نمایندگی از طرف آیت الله سیستانی پرداختند و افزودند چنین مواردی به تازگی در مباحثاث سیاسی تشکیل دولت جدید رایج شده که برخی ادعا می کنند نماینده آیت الله سیستانی هستند یا نظرات ایشان را نقل می کنند در صورتی که این ادعاها نادرست است و آیت الله سیستانی بارها تاکید کرده که نظرات خود را فقط از طریق نمایندگان رسمی خود در خطبه نماز جمعه کربلا مطرح می کند.

این شورای قضایی اعلام کرد: به تمام دادگاه ها و دفاتر مدعی العمومی در عراق دستور داده شده تدابیر لازم برای پیگرد و مجازات مدعیان دروغین نمایندگی از طرف آیت الله سیستانی را اتخاذ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha