پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
1.jpg

حوزه/ گروه جهادی «همیاران رسانه طلاب تهران» به منظور پوشش رسانه ای فعالیت های جهادی گروه های تبلیغی استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا خبرنگار افتخاری می پذیرد.

مهدی زارعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به خدمات اجتماعی روحانیت در عرصه های مختلف، اظهار داشت: طی ماه های اخیر طلاب و مبلغان جهادی استان تهران در خط مقدم کمک به مردم عزیز ایران در برخی مناطق سیل زده یا زلزله زده کشور بودند و مردم نیز قدردان این حضور بوده و هستند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نقش مبلغان جهادی در آرامش بخشی به جامعه، گفت: لازم می دانم از خدمات و زحمات تمامی برادران و خواهران طلبه و روحانی که همچون گذشته در جبهه جهاد سلامت پا به میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا گذاشته و این بار هم از جان مایه گذاشته اند، تقدیر و قدردانی کنم.

مسئول گروه جهادی «همیاران رسانه طلاب تهران» در ادامه با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی خدمات روحانیت در مقابله با شیوع ویروس کرونا در تهران، اظهار داشت: همانطور که مطلع هستید از جمله اهدافی که امروز توسط جریان رسانه ای صهیونیسم بین الملل و سربازان داخلی آن پیگیری می شود تضعیف جایگاه روحانیت دینی در افکار عمومی مردم است، از این رو اطلاع رسانه ای خدمات طلاب جهادی بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تقدیر از تلاش های طلاب و مبلغان جهادگر استان تهران در عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا، ابراز داشت: گروه جهادی «همیاران رسانه طلاب تهران»، جهت پوشش سریع و گسترده فعالیت های جهادی گروه های تبلیغی، طلاب حوزه های علمیه، ائمه جماعات مساجد، مبلغان و مربیان هجرت و امین در راستای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا که می تواند شامل حضور طلاب در بخش مراقبت های بیماران کرونایی بیمارستان ها، مشارکت طلاب در ضدعفونی کردن معابر و محلات و... شود، خبرنگار افتخاری می پذیرد.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند جهت اطلاع از جزئیات همکاری جهت پوشش سریع و گسترده رسانه ای خدمات و اقدامات فعالان حوزوی در عرصه جهاد سلامت با آیدی tollabehjahadi@ در شبکه های پیام رسان (ایتا/ سروش/ بله و...) تماس حاصل نمایند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسين اصفهاني IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    سلام بنده معلم هستم سه روز در هفته چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه ميتوانم براي ارائه خدمت در خدمت بيمارستان باشم ٣٢سالمه ساكن استان تهران هستم 09192674275