جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرمست

حوزه/ توزیع ماسک در داروخانه‌های استان بر عهده اداره صمت و تعزیرات است تا اقلام تولید شده به دست مصرف‌کنندگان برسد، اما لازم است که نظارت‌ها بر نحوه توزیع این اقلام را افزایش دهند و البته از همه مهم‌تر باید تولید این اقلام افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم، امروز در حاشیه بازدید و افتتاح واحد تولیدکننده ماسک n۹۵ در شهرک شکوهیه قم گفت: این واحد تولیدکننده علاوه بر فعالیت خود، به تازگی اقدام به تولید ماسک n۹۵ کرده است و به امید خدا از این پس با مشک کمبود ماسک در استان مواجه نمی‌شویم.

سرمست افزود: با رفع مشکلات، این واحد تولید کننده کار خود را در راستای تامین نیاز استان قم در وضعیت کرونایی انجام می‌دهد و البته ماسک که در این واحد تولید می‌شود، مورد نیاز پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان است.

استاندار قم تاکید کرد: توزیع ماسک در داروخانه‌های استان به اداره صمت و تعزیرات محول شده تا اقلام تولید شده به دست مصرف‌کنندگان برسد لازم است که نظارت‌ها بر نحوه توزیع این اقلام را افزایش دهد و البته از همه مهم‌تر باید تولید این اقلام افزایش یابد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در این واحد تولید کننده افزود: در زمینه واردات مواد اولیه تولید ماسک، تجهیزات پزشکی و ماشین‌آلات مورد نیاز هماهنگی‌های لازم با معاون اقتصادی رئیس جمهور انجام شده که وی قول مساعدت دادند.

استاندار قم در پایان خاطر نشان ساخت: نظارت استانداری نیز در این زمینه با حدیت پیگیری می‌شود و از مردم نیز خواهشمندیم که گزارشات و شکایات خود را به سامانه مربوطه ارجاع دهند.

خاطر نشان می شود: قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha