دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزویان جهادگر در عرصه مقابله با بیماری کرونا

حوزه/ قرارگاه مرکزی جهادی طلاب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه علمیه خراسان در عرصه مقابله با بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، قرارگاه مرکزی جهادی طلاب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه علمیه خراسان با حضور حوزویان جهادگر در عرصه مقابله با بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کرده است.

این قرارگاه از طلاب جهادگر خواسته برای شرکت در این امر مقدس نام و نام خانوادگی و کد طلبگی خود را به شماره ۰۹۰۰۲۰۴۶۹۲۱۶ پیامک کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۰۰۸۴۱۶ تماس بگیرند.

نام نویسی برای مشارکت در مبارزه با ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و طلاب علاقمند به فعالیت جهادی می توانند برای همراهی با این قرارگاه تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸ کار ضدعفونی ۵۰ مسجد در منطقه سیدی و طرق به عنوان پهنه اول حاشیه شهر مشهد با حضور ۳۰ طلبه انجام شد و امروز نیز پهنه دوم در منطقه شهیدان باهنر و رجائی اقدام می شود.

همچنین، مشارکت بیش از ۵۰ طلبه خواهر و ۲۰ طلبه برادر برای دوخت ماسک N۹۵ نیز از امروز در عرصه میدان شهدای مشهد با همراهی سپاه و شهرداری مشهد آغاز می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha