شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 890135
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
استاندار خوزستان

حوزه/ استاندار خوزستان، پس از درخواست مکرر مردم و رسانه‌ها، ممنوعیت ورود مسافران به استان خوزستان را اعلام کرد تا برنامه کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا در خوزستان وارد فاز جدیدی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، پس از درخواست مکرر مردم و رسانه‌ها، ممنوعیت ورود مسافران به استان خوزستان را اعلام کرد تا برنامه کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا در خوزستان وارد فاز جدیدی شود.

وی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تمامی مسیرهای ورودی و خروجی استان با حضور نیروهای بسیج، نیروی انتظامی، کارشناسان درمان و بهداشت و هلال احمر کنترل می‌شود، گفت: از مردم ایران درخواست می‌شود که به استان خوزستان سفر نکنند و نوروزی بدون سفر داشته باشند.

استاندار خوزستان، افزود: این تصمیم در راستای حفظ سلامت مردم است و به‌همین منظور به‌طور جدی از نیروهای انتظامی، بسیج، ارتش و نهادهای امنیتی دیگر خواسته شده که مسیرهای ورودی و خروجی به استان را کنترل کنند.

شریعتی، همچنین تصریح کرد: نیروهای دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر خواهند شد و  تک تک افراد را کنترل خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهردار اهواز، با ارسال نامه‌ای از استاندار خوزستان درخواست کرده بود تا ورود مسافران به استان خوزستان تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس محدود شود که متأسفانه این درخواست که خواسته اصلی شهروندان خوزستانی بود با واکنش تند برخی مسئولین استانداری رد شد.

اما طی روزهای گذشته نیز ۱۸۰ نفر از اساتید دانشگاه چمران خواستار ممنوعیت سفر به خوزستان شدند تا درنهایت استاندار خوزستان اعلام کرد که از این به بعد کنترل مبادی ورودی و خروجی استان بر عهده نهادهای نظامی خواهد بود و ما نیز از ملت ایران میخواهیم که خوزستان را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب نکنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha