جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 890214
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
آرامستان

حوزه/ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از لغو برنامه‌های پنج‌شنبه پایان سال در بهشت معصومه(س) جهت حفظ سلامت و بهداشت عمومی با توجه به شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه موسوی نیارکی با اشاره به ویژه‌برنامه پنج‌شنبه پایان سال و حضور هرساله مردم در آرامستان‌های شهر، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح شهر و کشور و ابلاغیه جلوگیری از تشکیل تجمعات برای کاهش نرخ شیوع بیماری سازمان آرامستان‌ها نیز برنامه‌هایی را جهت تحقق این امر در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر با توجه به انجام امور مرتبط با تغسیل و تدفین متوفیان کرونا در بهشت معصومه(س) شاهد افزایش حضور در این آرامستان بوده‌ایم، بیان کرد: به همین خاطر تمام تدابیر بهداشتی اعم از ضدعفونی مستمر مکان‌های محل حضور مردم و استفاده از تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان آرامستان اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم خاطرنشان کرد: تمام الزامات و موارد شرعی و بهداشتی در روند انتقال، تغسیل و تدفین اموات در بهشت معصومه(س) رعایت شده و با حضور بستگان نزدیک متوفی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هرساله سازمان آرامستان‌ها در بهشت معصومه(س) و در جوار مزار شهدای گمنام برنامه‌های ویژه‌ای را اجرایی می‌کند، تصریح کرد: امسال با توجه به ضرورت حفظ سلامت و بهداشت عمومی هیچ‌گونه برنامه‌ای در بهشت معصومه(س) برگزار نخواهد شد.

موسوی نیارکی از مردم نیز خواست تا در پنج‌شنبه پایانی امسال جهت حفظ سلامت و بهداشت عمومی، برای زیارت قبور اموات به آرامستان‌ها خصوصا آرامستان بهشت معصومه(س) مراجعه نکنند و افزود: با توجه به ضرورت حفظ سلامتی و جلوگیری از افزایش زنجیره شیوع کروناویروس شهروندان از منازل خود نسبت به قرائت فاتحه برای درگذشتگان اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha