پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 890267
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به شرایط به وجود آمده در رابطه با گسترش بیماری کرونا از همه کتابفروشی‌ها شهر قم دعوت کرد به منظور تسهیل شرایط ماندن مردم در خانه در پویش «درخانه بمانیم کتاب بخوانیم« مشارکت نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدموسی حسینی کاشانی با اشاره به شرایط به وجود آمده در رابطه با گسترش بیماری کرونا از همه کتابفروشی‌ها شهر قم دعوت کرد به منظور تسهیل شرایط ماندن مردم در خانه در پویش «درخانه بمانیم کتاب بخوانیم« مشارکت نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به همکاری‌ گسترده همه نهادها در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و برنامه‌ریزی در راستای تسهیل شرایط ماندن مردم در خانه گفت: با هدف ترغیب مردم به ماندن در خانه و با توجه به برطرف کردن بخشی از نیازهای فرهنگی خانواده‌ها اقدام به برگزاری پویشی تحت عنوان «درخانه بمانیم کتاب بخوانیم» کردیم.

حسینی کاشانی به تشریح ابعاد این طرح پرداخت و گفت: در طرح جهادی پویش «درخانه بمانیم کتاب بخوانیم» بنا است با مشارکت کتابفروشی‌های داوطلب سطح شهر، کتاب‌ها با تخفیف و پیک رایگان به آدرس پستی مشتری ارسال شود تا از خارج شدن غیر ضرور خانواده‌ها از خانه جلوگیری بعمل آید .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با دعوت از کتابفروشی‌های شهر قم برای مشارکت در این طرح اضافه کرد: از کتابفروشی‌های شهر قم دعوت می‌کنم در این حرکت فرهنگی به کمک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیایند و برای تبلیغ و حمایت از این پویش از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود استفاده کنند تا این طرح به در خانه ماندن مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در شهر کمک کند.

وی تاکید کرد: همواره کتابفروشان و ناشران که خادمان فرهنگی هستند در این حرکت‌های جهادی پیشگام بوده‌اند و البته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم هم وظیفه خود می‌داند که علاوه بر پشتیبانی معنوی از این طرح در صورت امکان حمایت مادی هم از کتابفروشی‌های داوطلب مشارکت در این اقدام را دنبال نماید و امیدواریم پیگیری‌های انجام شده در این زمینه نتیجه بخش باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha